[linux] Re: sox / play met mp3

Vr Dec 7 22:58:16 CET 2007

On Fri, Dec 07, 2007 at 09:37:47PM +0100, Wybo Dekker wrote:
> maar zo simpel is het toch allemaal niet. Ik bedoel: na de suggestie van
> Peter googlede ik op "suse guru" en vond zo een rpm voor sox die mp3
> aankon.

en als je op:

http://en.opensuse.org/Additional_YaST_Package_Repositories

gekeken had, dan had je al die repos toegevoegd en had yast 'm eerder
gevonden dan dat jij op suse guru aan het googlen bent zal ik maar
zeggen (ok ik overdrijf).

> Ik weet wel, ik kan die rpm wel weer ophalen, maar wat ik graag zou
> willen is een stabiele automatische manier om te installeren wat ik
> hebben wil. Niet een bloknootje waar ik moet bijhouden waar ik elk
> pakket vandaan moet halen.

dat hoeft ook helemaal niet. zie boven.

en als je de build service toevoegt, dan heb je helemaal een leuke repo
erbij....

--
http://www.linux-it.nl