[linux] Re: SuSE-verhaal (was Re: sox)

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Za Dec 8 19:36:18 CET 2007

Wybo Dekker schreef:

> Ik zou daar wel tijd in willen steken, als er tenminste nog meer mensen
> zijn die hun ervaring daarin kunnen en willen dumpen. Want zoals uit het
> voorgaande al wel gebleken is heb ik het ook nog niet allemaal op een
> rijtje...

Wybo,

Erg graag. Probeer maar eens wat op te schrijven. Foutloos (volgens
iedereen) en volledig lukt toch niet. Geef een eerste inleiding e
verwijs verder. Ik zou normaliter wel een verhaal over die extra repo's
erbij zetten.

Anders maak je iets en stuur je het eerst naar mij (of de stamlijst
lijst op) voor feedback.

Peter