[linux] Re: sox / play met mp3

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Zo Dec 9 11:05:01 CET 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

> Het lijstje op die link is 30+ en zoveel laat jij er niet zien.....

wat ik liet zien is wat yast aanbood.
Ik heb wel geprobeerd die guru er met de hand aan toe te voegen, maar
wat ik ook invulde als servername en serverdirectory, niets werkte. Dus
daarna heb ik het opgegeven lands die weg iets toe te voegen.
Misschien moet ik ook eens met Mandriva gaan spelen. Of met Ubuntu of...
Wat zijn de ervaringen met die distro's als het gaat om de compleetheid
van software? Van Peter begrijp ik dat zijn Mandriva-sox standaard met
mp3 gecompileerd is.

> Overigens gebruik ik nooit sox voor mp3's.

wat gebruik je dan wel om mp3 in ogg of iets anders, en omgekeerd, om te
zetten?

--
Wybo