[linux] nautilus file browser: items weglaten bij 'places'

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Do Dec 13 16:06:37 CET 2007

Hoi,

Hoe laat ik dingen weg uit het lijstje 'Places' van de Nautilus File
Browser? Het gaat om de zaken boven de streep in het lijstje links.

Ik hoef b.v. mijn gecrypte raid-set niet te zien, want die is al gemount
via de lvms die daar weer op staan. Idem met de nood-roots.

Op internet staan wat zaken die suggereren dat het gedrag van de File
Browser normaal is en dat je met /etc/fstab kunt goochelen om zaken te
verstoppen. Ik krijg dat nog niet voor elkaar.
Wie heeft de tip?

Groeten,
Udo