[linux] mail verzenden...

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Dec 14 10:19:10 CET 2007

Dit is een moeilijke...

Ik wil vanaf mijn server automatisch mail versturen naar willekeurige
adressen,  om te vertellen dat hun jobs klaar zijn maar ik heb geen
provider voor die server, anders dan een KPN-kabel in de muur en dus
geen mailadres o.i.d. voor die host. Uiteraard accepteert mijn
UvT-account geen mail van willekeurige hosts om te relayen.

Nu begrijp ik dat hele mailgebeuren sowieso niet ( :-( ).

Is het ueberhaupt mogelijk?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693