[linux] Re: Dubbele TFT schermen instellingen voor X?

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Vr Dec 21 16:17:52 CET 2007

Bart Geesink wrote:
> On Friday 21 December 2007 16:12:15 Udo van den Heuvel wrote:
> et open source driver. (nog geen 3d etc)
> Nee, het is andersom: Het *niet* gebruiken is een politieke keuze. Ik kan niet
> echt zeggen dat ik een bewuste keuze heb gemaakt.

Zonder op voors en tegens in te gaan:
Waarom wel een vrij en open OS kiezen maar weer toe te geven op het vlak
van een 'drivertje'?
Ik veroordeel hiermee niemand, maar probeer de redengeving anders dan
vanwege de benodigde functionaliteit te begrijpen.