[linux] Hergebruik belastingprogramma 2006

Ma Dec 24 11:37:04 CET 2007

Wanneer je voor 2007 je belasting wil berekenen en daarvoor het oude
belastingprogramma wil gebruiken, dan is dat lastig omdat het default de
reeds ingevulde gegevens (2006) bekijkt, en dan concludeert dat de boel
reeds ingevuld en verstuurd is, en er dus niets meer te doen is.
Ik wil graag vppr 31-12 mijn aangifte voor 2007 berekenen. Kun je de
2006-versie weer "vers" laten beginnen, zodat je opnieuw de gegevens in
moet vullen?
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl