[linux] Re: rs232 kabel gezocht

Di Dec 25 22:18:05 CET 2007

On Tue, Dec 25, 2007 at 09:13:21PM +0100, Huub Reuver wrote:
> Ik dacht dat linux-gebruikers nooit blind hardware konden kopen.

dat valt reuze mee.

> Altijd gelazer, anyway het is beter vooraf de handleiding te lezen.
> Al was het alleen maar om de geheugenconfiguratie te controleren.

toch is het niet gek. Als je de vergelijking verder uit elkaar trekt:
als je windows XP koopt, dan snapt iedereen dat een C64 niet zal werken.

Dus als je een OS gebruikt, regel dan de hardware die erbij hoort.

> Hardware waarvan je niet de handleiding voor aankoop kunt inzien kun je
> hetr best laten liggen.

dat is de keus die je zelf maakt. ik koop meestal tot een bepaald bedrag gewoon
spullen en ik zie het wel. een USB BT adapter van 9 euro van het kruidvat
werkt bijvoorbeeld out of the box...

--
http://www.linux-it.nl