[linux] Re: Hergebruik belastingprogramma 2006

Faust Nijhuis faust op nijhuisenco.nl
Ma Dec 24 13:35:13 CET 2007

Als je open bestand kiest kun je kiezen voor een lege of bestaande
aangifte etc, als je de aangifte kiest die je al verzonden hebt kun je
daarin door op de linker menu onderdelen te klikken wijzigingen
aanbrengen. Je kunt niet meer door het geheel wandelen zoals je de
eerste keer gedaan hebt, maar kunt vanuit de rechter kolom met de inhoud
elk willekeurig onderdeel aanpassen. Of zoals eerder voorgesteld een
hele nieuwe openen natuurlijk, maar dan moet je alles opnieuw invullen
of in elk geval basisgegevens overnemen van een eerder jaar.
Maar, als je een beter beeld wilt hebben van 2007 kun je beter het
Voorlopig Teruggaaf programma van 2007 downloaden en gebruiken, dan zijn
alle bedragen en kortingen op het juiste jaar afgestemd en komt er een
bedrag uit dat beter past.

Rachel (vriendin van Faust en medewerker van de belastingdienst ;-))