[linux] Re: TIME_WAIT

Casper Gielen casper op dse.nl
Do Dec 27 18:05:29 CET 2007

Op donderdag 27 december 2007, schreef Daniel von Asmuth:

> Lijkt me een tikje overdreven: een elektrische puls legt met
> lichtsnelheid in 4 minuten de halve afstand naar de zon af.
Er komt ook nog de tijd bij die pakketten doorbrengen in de buffers van de
routers en switches, en de tijd die nodig is om ze daadwerkelijk te
behandelen en te verzenden. In ieder netwerk waar het pakketje doorheen reist
kan het potentieel een tijdje blijven hangen.
En in dit geval moet je de maximale tijden daarvoor optellen ook al liggen de
minimale en gemiddelde tijden veeeel lager.

--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part.