[linux] Re: Kan door thunderbird gelezen URL worden doorgelinkt naar browser?

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Za Jan 6 13:52:26 CET 2007

Ik kom er nog eens op terug, want ook ik liep steeds tegen het
probleem aan van:
niet-werkende mailto: links in firefox en
niet-werkende http: links in thunderbird.

Peters antwoord hielp ook mij niet en bleek sowieso onnodig ingewikkeld.
Ik heb het nu uitgezocht en het blijkt voldoende om de user.js files
van TB en FF te voorzien van (of aan te maken met):

FF:
user_pref("network.protocol-handler.app.mailto", \
           "thunderbird -compose");

TB:
user_pref("network.protocol-handler.app.http", "firefox");

Extra scripts zijn er niet voor nodig.

--
Wybo