[linux] Re: doettieut...

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Jan 9 19:27:03 CET 2007

Roeland Th. Jansen schreef:

> ik heb begrepen dat end 2006 er al actie was genomen; exacte details
> zijn mij niet bekend.

Heren,

De details weet ik niet, maar nog in 2006 heeft 'tove' de geest gegeven
- de machine waarop deze emailservice draait. De mail doet het nu weer
via een nieuwe machine met die naam. Dat van het niietwerkende archief
gaan we achteraan....

Dat het veel te lang geeft geduurd ben ik het mee eens. Waarvoor excuses.

Peter Vollebregt