[linux] Re: Openoffice instabiel?

hans rood hansrood op xs4all.nl
Do Jan 4 21:32:40 CET 2007

Op woensdag 20 december 2006 18:25, schreef Hans Paijmans:
> [...]
Ik heb, voor het eerst, ook een slechte ervaring met OOo-impress v 2. Na het
4e plaatje on ik niets meer opslaan en moest ik het dat laatste plaatje
deleten op mog iets te kunnen redden.
Dat was op een oude Dell met 256MB onder SuSE 9.3
Onder Ubuntu op een laptop met 448MB gaat alles weer vlekkeloos.

--
In a world without fences,
who needs gates?