[linux] Re: Openoffice instabiel?

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Zo Jan 7 16:42:35 CET 2007

Op dinsdag 19 december 2006 13:04, schreef Roeland Th. Jansen:

> meer memory lijkt me een wijze investering...
Klopt, maar waarom? Ik heb ook nog swapgeheugen.

Impress versie 2 gaf problemen op een Dell met 256MB: ik kon na plaatje
4 niks meer wegschrijven. Nu heb ik er 128MB bij geprikt en alles wert
weer naar behoren.
Blijft de vraag waarom hij niet is gaan swappen.

> oh en 750 MB ? Raar getal hoor.
Ik ben op mijn moderne laptop met 448MB verder gaan werken. Dat ging ook
prima.

hansr