[linux] Re: Is deze Delivery failure (spam) verontrustend?

Vr Jan 12 11:00:32 CET 2007

On Wed, Jan 10, 2007 at 05:48:54PM +0100, Julien Michielsen wrote:
> Ik krijg nogal eens delivery-failures binnen waarbij het zo zou kunnen
> zijn dat spammers mijn machine zijn binnengekomen om vanhier de wereld
> van ongewenste berichten te voorzien.
> Wanneer ze werkelijk mijn machine zijn binnen gekomen dan moet ik heel
> diep na gaan denken. Mogelijk hebben ze echter alleen mijn machinenaam
> opgevist en daarmee hun berichten versleuteld.Daar kan ik (met tegenzin)
> mee leven.
> Hieronder een deel van het bericht.
> Subject: Delivery failure (spamtrap op stapleshighschool.org)
> [...]

De waarschijnlijkheid dat ze tegelijk jouw & mijn machine hebben
gekraakt is niet zo groot. Ik heb mijn sendmail log gecontroleerd en
er komt alleen spam naar mijn servertje, niet er vandaan.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
       <  Smoking shortens the Life expectancy of your Cigarettes  >