[linux] Re: Hellup Docbook!!

Ma Jan 15 10:07:29 CET 2007

On Sun, Jan 14, 2007 at 10:18:16PM +0100, Hans Rood wrote:
> Die laat mij hoogst zelden in de steek!

Ik moet je zeggen dat mijn vrouw de mogelijkheden heeft konqueror,
mozilla en firefox te gebruiken en ik weet uit ervaring dat aan
konqueror nog wel e.e.a. af te dingen is. In mindere mate aan mozilla.
Voorkeur blijft in deze situatie toch firefox. Wat dat betreft moet ik
Hugo toch wel gelijk geven. Konqueror, nice try maar oh-zo-vaak net
eventjes niet.

> Dat was nou net niet de bedoeling. Liever 1MB in een open en vrij
> formaat dan 3MB in een rigide star bevroren formaat.

Pdf mag in jouw optiek dan wel rigide en star zijn maar 't blijkt naast
text zo ongeveer het enige te zijn wat ik in de praktijk zo ongeveer
overal kan gebruiken.

> Zoiets verwacht je toch niet als je een boekje mag downloaden? Waarom
> zit de sleutel er niet standaard bij?

Mijn vraag zou zijn: waarom niet in pdf format.....

--
http://www.linux-it.nl