[linux] Re: php exec vraag

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Jan 15 20:59:23 CET 2007

Paul Slootman wrote:

> Da's wel duidelijk, maar waarom kunnen die indexeer-scripts niet zelf
> hun eigen PID verwijderen...

Dat gebeurt automatisch als het indexeerscript klaar is. Toch?
Daar draait het allemaal om.
In ieder geval moet het moedersysteem kunnen zien of het indexeren
nog aan de gang is. Dat lijkt me het gemakkelijkst door de PID te
checken. Maar dan moet het wel weten wat die PID is. Daarom staat
het in een bestandje.

> Dat hoeft dan maar 1 x te gebeuren, ipv.
> tig keer; daarnaast voorzie ik problemen als het hoofdmenu meerdere
> keren tegelijk aangeroepen worden :)

Nee, waarom?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693