[linux] Re: php exec vraag

Ma Jan 15 21:06:54 CET 2007

On Mon, 15 Jan 2007, Hans Paijmans wrote:

> Dat gebeurt automatisch als het indexeerscript klaar is. Toch?
> Daar draait het allemaal om.
> In ieder geval moet het moedersysteem kunnen zien of het indexeren
> nog aan de gang is. Dat lijkt me het gemakkelijkst door de PID te
> checken. Maar dan moet het wel weten wat die PID is. Daarom staat
> het in een bestandje.

Waarom dan niet een file aanmaken als het indexeren begint en weghalen als
het indexeren met succes is voltooid? Kan je eventueel foutmeldingen in
kwijt zodat iemand via de webinterface ook kan zien wat er fout ging.

Wacht even noemen ze dit niet al jaren een lock file?

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.