[linux] Re: HP xw4400 en linux

Wo Jan 24 19:15:57 CET 2007

On Wed, 24 Jan 2007, Daniel von Asmuth wrote:

> Waarom niet een doosje met HP processor?
>
> Volgens de webzijde van de fabrikant wordt Windows Vista aanbevolen,
> maar er staan ook drivers voor Red Hat Enterprise Linux op. Als de
> minister uw budget heeft geannuleerd dan kunt u eventueel X/OS Linux
> gebruiken.

Ik dat geval heeft Centos de voorkeur boven XOS. Centos is echt binary
compatible met RHEL. XOS is dat niet. En ik heb met XOS nog een paar
kleine issues gezien die RHEL en Centos geen van beide hebben.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.