[linux] Re: HP xw4400 en linux

Wo Jan 24 21:39:01 CET 2007

Aldus schreef Hans Paijmans op Wed, Jan 24, 2007 at 03:34:39PM +0100:

> ANders geformuleerd: als iets Vista-certified is, draait er dan ook
> een gewone Linu xop.

HP steekt tijd & geld in de ontwikkeling van drivers voor Windows en Linux
en OpenVMS en True64 en HP-UX en nog een paar, maar dat is geen garantie...

> Nog anders geformuleerd: kan die processor met x86 binaries uit de voeten.

Kan een Intel x86 processor programma's uitvoeren die zijn gecompileerd voor
Intel x86 processoren? In theorie wel.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Galg te koop aangeboden voor spotprijsje; nauwelijks gebruikt.
	Inlichtingen bij de waarnemende regering te Bagdad.