[linux] Re: opstarten google-earth => machine crash

Vr Jan 26 22:40:39 CET 2007

On Fri, 26 Jan 2007, David van Enckevort wrote:

> Ja, wat ontbreekt is een driver voor je ATI Radeon die DRI ondersteunt. Je
> hebt een nVidia driver geïnstalleerd waar je niets aan hebt, en
> waarschijnlijk geen specifieke driver voor de ATI kaart. X zal
> waarschijnlijk een generieke (maar trage en functioneel beperkte)
> generieke ATI driver gebruiken. Google Earth heeft een betere driver
> nodig.

Julien,

En die andere tak van google gaat je vast helpen als je het lief vraagt
met de juiste sleutel woorden. Fluister de volgende woorden in de oren van
google en de antwoorden staan te trappelen om gelezen te worden:
 	linux ATI Radeon dri

Voeg er nog meer details over je hardware en dan verwacht ik het antwoord
bij de eerste 5 hits.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.