[linux] rsync backup

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Zo Jan 28 17:20:00 CET 2007

Hallo, *

ik maak voor het werk dagelijks een backup van alle daarvoor in aanmerking
komende bestanden met rsync. Dat gaat op het oog prima, maar ...

Op zondag (dan is er toch vrijwel niemand actief) draai ik ook een diff tussen
source en backup, en dan merk ik dat er toch een flink aantal bestanden
verschillend is. Ik heb uiteraard al geverifieerd dat er niet een thuiswerker
bezig geweest is (nou ja, ikzelf, en putty.rnd verschilt uiteraard ook, maar
daar maak ik me geen zorgen over).

Een wellicht relevant punt: het zijn alleen xls (Excel) bestanden die hier
last van hebben. Heeft iemand een suggestie of een idee?

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11