[linux] opnieuw: nokia 6220 en linux

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Jan 31 16:39:47 CET 2007

Na installatie van Suse 10.1 zag ik opeens leven in de
irda-poort, en heb ik weer geprobeerd gnokii te installeren.
Helaas, gnokii blijft ervan overtuigd dat "this function is
known to break your phone..." maar zover ik kan uitknobbelen
geldt dat helemaal niet voor de nokia 6220. De Docs zeggen
echter helemaal niets over het uitschakelen van deze
check.

Laatst had iemand een alternatief cellphone-programma
voor onder KDE, maar ik kan het nergens meer vinden.
Kan die iemand zich dat nog herinneren?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693