[linux] Re: beheren van meerdere Red Hat servers

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Zo Jun 3 11:57:01 CEST 2007

> Ik heb even gekeken, ziet er leuk uit maar 't is me te onduidelijk
> allemaal. Wellicht kan het simpeler; ik zou er eens mee moeten spelen.
> Nagios is, naast de extensibility, "basic" als display en dat
> maakt het makkelijk en overzichtelijk.

Ik weet ook niet zo net of het Nagios compleet kan vervangen want Nagios
maakt een aantal dingen idd mooi overzichtelijk en dat heb ik in Zabbix
nog niet gezien (ook niet naar gezocht omdat ik andere bezigheden had),
maar vlgs m'n manager (ik heb me zelf -nog- niet zo met de configuratie
bezig gehouden) kan je met Zabbix dingen doen die met Nagios niet
kunnen.

--
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission
errors.