[linux] Re: Packard Bell Netstore3500

Arie de Jonge abj op solcon.nl
Zo Jun 3 20:07:24 CEST 2007

h_reuver op mantell.xs4all.nl schreef:

> [...]
> management belangrijk. De schijf moet goed reageren en liefst zoveel
> mogelijk downspinnen als deze niet gebruikt wordt. De warmteproduktie
> is meestal niet gebouwd op 24/7 voor een langere tijd (verschilt per
> produkt).
>
> Als je de schijf gewoon uitzet als je deze niet gebruikt is een USB2
> uitvoering een zeer goede optie. Alleen als je wifi gebruikt kun je
> met een netwerkschijf het gemak winnen dat je niet steeds een kabel
> hoeft in te pluggen.
>
> Op dit moment ligt mijn voorkeur bij USB2.

misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om 1 USB schijf aan 2
computers te koppelen?

( aankoppelen zal wel lukken :) maar het moet wel goed / betrouwbaar zijn )

> Met vriendelijke groet,
> Huub Reuver

- --
"You're the voice, trie to understand it, make a noise and make it
clear. We're not gonna sit in silence, we're not gonna live with fear"
You're the Voice, John Farnham