[linux] Re: 800 MB cdrom's en linux

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Jun 10 15:10:21 CEST 2007

Alexander Volovics schreef:
> Huub, Martijn en Daniel, bedankt voor het reageren.
>
> Mijn eigenlijke probleem, het branden van een 780 MB iso heb ik al op
> de eenvoudigste manier opgelost: een dvd gebruikt. Ik had haast.
>
> Daarnaast blijft de theoretische belangstelling, is het mogelijk.
> De eerste voortekenen zijn niet gunstig.

Alexander,

k3b geeft het bij mij gewoon aan, en het hangt alleen af van de cd die
ik erin doe. Nu is dat natuurlijk een front-end voor andere tools, en ik
heb geen idee in hoeverre Fedora de juiste versies daarvan installeert.
Voor multimedia was het bij redhat altijd noodzakelijk om het 'echt'
werkende spul van andere repositories af te krijgen.

Peter