[linux] Re: meetpunten gezocht

Di Jun 12 23:41:09 CEST 2007

On Fri, 8 Jun 2007, Hugo van der Kooij wrote:

> Ik heb nu een paar machines staan die specifiek op UDP poort 1026 mee
> snifferen in diverse netwerken en hun dagelijkse rapport uitbrengen.
> Daarmee hou ik http://www.viruspool.net/blacklist.cms up-to-date.

Parser script en zo staan nu op
http://www.viruspool.net/parsecap/parsecap.cms

Het is niet perfect en het is her en der vast voor verbetering vatbaar.

Het merge verhaal voor mensen die meetgegevens willen aanbieden moet ik
nog uitwerken tot iets wat enigzins schaalbaar is. Dat wordt een stukje
later in de week. Want life 1.0 heeft ook nog verjaardagen van
familieleden in de planning deze week.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)