[linux] Re: Chavez gaat Linux computers produceren...

Zo Jun 17 11:19:03 CEST 2007

Aldus schreef Hans Paijmans op Sun, Jun 17, 2007 at 08:17:14AM +0200:
> Via slashdot kwam ik dit nieuwtje tegen:
>
> http://www.venezuelanalysis.com/news.php?newsno=2326
>
> Interessant. Vooral de verbinding met Chavez.

Nou zal de president die dingen niet allenmaal eigenhandig in elkaar
gaan schroeven....

Als we even doorklikken dan heeft een bedrijf uit China een fabriek
geopend in Venezuela en gaan ze PC's maken met processoren van het
Amerikaanse bedrijf Intel.

Iemand die weet welke distro ze gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	This algorithm terminates in O(1) time - for large values of 1.