[linux] webcam (was: Re: Re: Chavez gaat Linux computers produceren...)

Zo Jun 17 14:48:53 CEST 2007

On Sun, Jun 17, 2007 at 11:06:40AM +0200, Wybo Dekker wrote:
> En het mooiste vind ik dat er ook nog pontificaal een webcam op zit
> die meneer Chavez blijkbaar onder linux aan de praat heeft gekregen.
> Da's mij nog nooit gelukt!

Ik heb een laptop gekocht, met 1.3 Mpx webcam. Ding werkt prima.
Duurde 2 minuten om uit te zoeken wat nodig was en een halve minuut om
de boel aan te slingeren.

Ik denk dat het succes vast hangt aan het feit dat ik hardware gekocht
heb waarvan ik weet wat de linux-state is.

Bus 005 Device 002: ID 046d:09b0 Logitech, Inc.

Mijn vorige webcam werkt ook "gewoon" onder linux.

aMSN support ook webcams trouwens, voor de MSN junks onder ons die niet
zonder webcam kunnen..

--
http://www.linux-it.nl