[linux] Re: Hoe huidige resolutie te bepalen

Vr Jun 22 12:23:03 CEST 2007

On Fri, Jun 22, 2007 at 12:05:50PM +0200, Cecil Westerhof wrote:

> Toen ik dat opstarte kreeg ik een heel erg gtote melding, waardoor ik
> hem meteen weer afsloot. Maar dat valt dus wel mee, ik kan er zonder
> problemen mee experimenteren?

gtote? De offciele richtlijn zegt dat als je je monitor aanstuurt met
een hogere dan toegelaten frekwentie, de hardware kan beschadigen, maar
dat heb ik nog nooit gezien. Ik meen dat dat 'Data Display Channel' o.a.
de kaart informeert wat de specs van de monitor zijn, waardoor
overclocken wat moeilijker wordt.

Suc6,

Daniel

--
       <  Smoking shortens the Life expectancy of your Cigarettes  >