[linux] Re: Mail::DKIM

Ma Jun 25 18:55:28 CEST 2007

On Mon, 25 Jun 2007, Rob Sterenborg wrote:

> Ik probeer Mail::DKIM te installeren maar loop tegen onderstaande "make
> test" errors aan,  alleen kan ik er niet echt uit opmaken wat nou het
> probleem is (het zal ongetwijfeld iets met dependencies te maken
> hebben).
> Ik vraag me af hoe ik daar achter kan komen. "make" geeft geen errors en
> alle perl modules die op http://jason.long.name/dkimproxy/ worden
> aangegeven zijn geinstalleerd en up-to-date.

Volgens mij zijn dit allemaal testen op content nivo. Heb je wel internet
toegang zodat de DKIM testen kunnen gebeuren?

En ik weet niet wat je van DKIM verwacht. Maar ik zie de hoeveelheid SPAM
er niet minder door worden. Er zitten nog steeds spammers op yahoo.co.jp
en die sturen hun spam gewoon met DKIM intact.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)