[linux] Re: Hoet zet ik een environmentparameter?

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Vr Mrt 2 01:41:06 CET 2007

Op zondag 25 februari 2007 19:33, schreef Peter Vollebregt:
> [...]
Ik ben er achter gekomen dat in xsession de
files /etc/profile /etc/profile.local en ~/.profile worden gesourced
(ge-include, met het "punt" commando). Ik was op het verkeerde been
gezet omdat dit in mijn suse9.3 niet werkt maar het zou volgens de code
wel moeten werken en dat doet het in ?ubuntu ook.

> zijn. Zelf gebruik ik de foxyproxy extensie - erg nuttig.
Vertel eens...

> Java luistert normaliter naar de browser instellingen - behalve als
Da's ten minste logisch: Elk process erft de environment van zijn
parent.

hansr