[linux] Re: met enige ergernis - mailserver NLLGG

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Mrt 4 15:58:15 CET 2007

Alexander Volovics schreef:
> Ik moet toch even de nodige ergernis kwijt.
> Ik kan al 2 weken niet naar deze lijst mailen als awol op home.nl
> omdat weer @home servers op SORBS geregistreerd staan,

<knip>
> Ik hoop dat hierover van gedachten gewisseld kan worden om mogelijk
> tot een andere oplossing te komen.
>
> Alexander

Alexander en anderen,

Zoals beloofd hebben we dit op de bestuursvergadering van 23 februari
besproken. Nu pas vind ik de tijd voor een verslag. Werk en een hoop
gedoe rond energie:direct (zie elders) hebben me verhinderd.

Ons antwoord is dat we er iets aan gaan doen, maar dat we daarvoor de
infrastructuur geheel om moeten gaan gooien, en op dat punt heeft het
upgraden van het OS en webgui (voor de website voorrang. Met de huidige
servers schijnt het niet te kunnen.

Bij gebrek aan mankracht kunnen we weinig anders toezeggen dan dat het
per mei beter zou moeten gaan.

Als jullie ideeën hebben voor een oplossing, en dan denk ik met name aan
een andere plek om het te hosten, dan hoor ik dat graag.

Peter Vollebregt
Acterend als secretaris....