[linux] Re: haperende browers

Ma Mrt 5 19:46:53 CET 2007

harold knibbe wrote:
> Beste allemaal,
>
> Sinds ik Suse upgegrade heb naar 10.2 heb ik last van het volgende.
> Mijn brouwser rolt niet meer gelijkmatig als ik scroll. Hij hapert.
> Weet iemand hoe dat komt?

Hoe het komt weet ik niet, en ook niet of onderstaand voor jou van nut is.
Met de bij SuSE 10.2 zittende firefox had ik problemen bij een bank. Die
waren opgelost na firefox te upgraden naar de huidige SUSE/2.0.0.2-1.1
Firefox/2.0.0.2 (via www.getfirefox.com)
("problemen bij een bank" hadden niks te maken met eerdere postbank-dis-
cussie)

--
Julien Michielsen