[linux] Re: flash-plugin-9.0.31.0

Roeland Th. Jansen bengel op xs4all.nl
Za Mrt 10 07:11:27 CET 2007

On Fri, Mar 09, 2007 at 10:07:47PM +0100, Robert M. Stockmann wrote:
> I vraag me af op welke Linux desktop platformen de volgende
> flash-plugin versie correct werkt :
>
> flash-plugin-9.0.31.0-release.i386.rpm

De eerste incarnatie van v9, volgens mij inderdaad r31, werkt prima
onder alsa, maar voor OSS (www.opensound.com) was het aardig verknald.
Dat is ondertussen met een work-around door de mannen van opensound.com
gefixed.

> Met correct werken bedoel ik met name het geluid, wat dus niet meer
> werkt. Grappig genoeg claimed de "developers" van Adobe dat met
> ingang van Beta 2 geluid juist wel werkt :
>
> http://www.kaourantin.net/2006/11/flash-player-9-for-linux-beta-2.html

Tja....
daarom hadden ze natuurlijk een toolkit/sourcecode beschikbaar om soud
te fixen... ;-)

Maargoed, onder SUSE 10.0, 10.1, 10.2 werkt het dus. Met de default alsa
drivers (yuck) en de v4.0 rc999 en up versie van opensound.com.

--
 FreeBSD 4.10-RELEASE-p2