[linux] Re: flash-plugin-9.0.31.0

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Mrt 11 22:54:49 CET 2007

Robert M. Stockmann schreef:

> Mooi ..
>
> Echter die kan ik hier ook afspelen met de oude versie
> flash-plugin-7.0.63-1 van begin 2006.
>
> Waar het mij om gaat is dat ook op oudere linux desktop's zoals
> mandrake 10.1 'updates' blijven werken.
Ik weet niet of het geluidsprobleem de schuld van Adobe is. geluid werkt
bepaald niet naadloos op Linux. Alsa is een stuk beter geworden sinds
10.1 - maar dat zit bij Mandriva in de kernel dus dat is lastig
upgraden. En mandriva stelde deze nieuwe plugin ook niet standaard
beschikbaar voor 2007. Ik heb deze betrokken bij Adobe, maar Mandriva
doet er niets aan (net als dat gedonder met sterk veruderde versies van
Firefox.....).

Overigens is de synchronisatie in de oude plugin een probleem. Als je
nog eens wat nostalgie wil zien, dan kan je checken of Nena wel of niet
op de maat meezngt. In de nieuwe gaat het wel goed. gelud is erin beide
gevallen..
http://www.youtube.com/watch?v=ngl7U-L3YLk

Peter