[linux] Re: Upper- en lowercase in urls

Di Mrt 13 17:10:30 CET 2007

On Tue, Mar 13, 2007 at 02:22:52PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Als eerzaam unix-gebruiker weet ik dat jantje.txt en Jantje.txt niet
> dezelfde namen zijn, en dat JANTJE.TXT weer heel iets anders is.

Wat mij opvalt is dat de mensen die dat zich realiseren, juist geen case
mixing toepassen.

er zijn zelfs mensen die de naam van de website met mixed case doen. Nu
is dat gelukkig wel afgevangen maar als je een website hebt die :

http://www.toedels.com/DitIsEenWebSite.htm

dan denk je toch echt dat die gasten niet goed snik zijn.

--
http://www.linux-it.nl