[linux] Re: laptops zonder os

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Mrt 13 21:41:31 CET 2007

Hugo van der Kooij schreef:

> Ehh. ASPX pagina's. Je moet direct inloggen zodra je iets anders wil zien
> als de homepage.
>
> Die jongens zijn nu al 1 potentiele klant kwijt.
>
> Hugo.

Aangezien ik een actie op wil zetten om via onze website bedrijven
vindbaar te maken die kale systemen leveren, maar vooral ook systemen
met linux erop vind ik dit soort links wel interessant.

We hebben er al een paar. Kijk hier maar bovenaan: http://www.nllgg.nl/links
Die plek moet natuurlijk veel beter.....

xs2 zal ik er niet zo snel opzetten. Ze zijn inderdaad wat minder als
website, en ik kan niet vinden wat ze leveren zonder in te loggen. En
ook leveren ze volgens mij alleen aan niet-particulieren "XS2 Europe
B.V. is een groothandel van computers, notebooks en computer
componenten, die zich op wederverkopers in Nederland en Belgiƫ richt".

Peter