[linux] Re: Upper- en lowercase in urls

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Mrt 14 08:18:42 CET 2007

Op wo, 14-03-2007 te 08:12 +0100, schreef Hans Paijmans:

> Dan ben ik niet goed snik :-)
>
> Ik ben erg gecharmeerd van de mogelijkheid upper- en lowercase
> te onderscheiden, en mijn directorystructuur is erop gebaseerd...

Ik doe het ook wel eens, maar ik neem aan dat je dan net als ik zorgt
dat de verwijzingen okay zijn. En zolang je de boel niet op een Windows
share staat zal je ook wel moeten. ;-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>