[linux] Re: Surf over Vista

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Wo Mrt 14 18:33:50 CET 2007

On Wed, 14 Mar 2007, Julien Michielsen wrote:

>software aanbieders.  Ze zullen wel flink betaald worden voor deze
>advertentiebijlage door MS (bijlage is ook geschreven door een MS
>marketing manager), maar dan nog vind ik het zeer bedenkelijk dat een

Waar lees jij dat een MS marketing manager dat stuk geschreven heeft?
Ik lees dat stuk als een interview met die marketing manager.
Dat blijk onder andere zinsconstructies als:
-- 'Daaronder vallen producten zoals Office,' vertelt hij.
-- Elsinga: 'Het onderwijs vorm voor ons een belangrijke doelgroep. ...'
-- Rob Elsinga kenschetst Microsoft als een ...
-- 'Daarom is het zo leuk om hier te werken,' zegt hij.
enz. enz.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica Rijnhuizen, Nieuwegein