[linux] Re: GSM/PDA en Linux...

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Mrt 14 19:54:55 CET 2007

Hans Paijmans wrote:

>Eergister heb ik de nokia 6220 opgeblazen tijdens experimenten met
>een usb-kabel en gnokii;

Gevaarlijk programma dat Gnokii. Ik blijf er liever verre van.

>Als je een telefoonwinkel bionnenstapt schieten meteen tientallen verkopers
>op je af - en die schieten even snel weer weg als je het woord 'linux' in
>de mond neemt.

Tja, synchroniseren lukt al slecht onder windows met software van de
fabrikant. Dat gaat onder Linux echt niet beter lukken.

>Op dit ogenblik denk ik aan de treo 650, maar die is toch redelijk
>aan de prijs: 250 Euro, en dat voor een tamelijk oud apparaat.

Een smartphone die (ook) Linux kan draaien voor minder dan dat kun je echt
vergeten.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html