[linux] Re: Surf over Vista

Wo Mrt 14 21:42:30 CET 2007

Kees Theunissen wrote:

> Waar lees jij dat een MS marketing manager dat stuk geschreven heeft?
> Ik lees dat stuk als een interview met die marketing manager.
> Dat blijk onder andere zinsconstructies als:
> -- 'Daaronder vallen producten zoals Office,' vertelt hij.

En er wordt niet bijgeschreven dat die Rob Elsinga "(Business Group Lead
Information Worker bij MS)"bij het voorgesprek precies heeft voorgekouwd
wat er in het artikel moet komen, en het mogelijk zelfs ter correctie
toegestuurd heeft gekregen"
> -- Elsinga: 'Het onderwijs vorm voor ons een belangrijke doelgroep. ...'
> -- Rob Elsinga kenschetst Microsoft als een ...
> -- 'Daarom is het zo leuk om hier te werken,' zegt hij.
> enz. enz.
Verder zei hij "en dan schrijf je er ook nog in dat we ..., . Op het
eind maak je een alinea dat Vista verkrijgbaar is voor bij Surfdiensten
aangesloten instellingen. Hebben we de hele campus aan de Vista"
"Ja, zo doen we het!"
--
Julien Michielsen