[linux] Re: cd hoesjes etc printen

Za Mrt 17 10:44:03 CET 2007

On Sat, 17 Mar 2007, Udo van den Heuvel wrote:

> Wat is de handigste optie om op een Linux systeem passende papieren voor
> CD's te printen? Dus een papiertje voor voorin het doosje en een
> achterkantje?
> Ik heb nu een achterkant van 1770 bij 1395 pixels maar hoe forceer ik
> dat exact passend op mijn DJ3820? De printer doet het met CUPS, maar nu
> de data dus... :-)
> Een text-only applicatie is al OK natuurlijk.

Ehh. Ik vermoed dat je een plaatje hebt maar vind een text-only oplossing
ook OK. .... Dan kun je toch willekeurig welke text naar de printer sturen
en zelf wat handigs doen met een schaar? Of begrijp ik je geheel verkeerd
hier?

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)