[linux] Re: cd hoesjes etc printen

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Za Mrt 17 11:40:26 CET 2007

Udo van den Heuvel schreef:
> [...]
Als je 'm in GIMP omzet van pixels naar cm kun je al een inschatting
maken van de passing voor de jewelcase.
Klopt 't niet, dan verschaal je 'm tot ie wel klopt.
En als je afmetingen in orde zijn, bewaar dit bestand dan als een soort
template waar je je andere jewelcase-inlays mee maakt.
Ben je niet meer afhankelijk van tooltjes ook.

groets,
Liset
http://www.linuxhoorn.nl