[linux] Re: cd hoesjes etc printen

Za Mrt 17 15:33:46 CET 2007

On Sat, Mar 17, 2007 at 11:42:37AM +0100, Hugo van der Kooij wrote:

> Dat heet een command-line utility.

lpr voorkant.jpg

mijn ervaring is dat de plaatjes gewoon passen zoals je die van je
origineel inscant.

De mensen die een plaatje van internet afplukken en ondre windows
printen hor ik ook nooit iets over het resizen.

Als dat in jouw geval wel is, dan zou ik me concentreren op de printer
setup.

--
http://www.linux-it.nl