[linux] Re: cd hoesjes etc printen

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Mrt 18 00:40:16 CET 2007

Udo van den Heuvel schreef:
> Hallo,
>
> Wat is de handigste optie om op een Linux systeem passende papieren voor
> CD's te printen? Dus een papiertje voor voorin het doosje en een
> achterkantje?
> Ik heb nu een achterkant van 1770 bij 1395 pixels maar hoe forceer ik
> dat exact passend op mijn DJ3820? De printer doet het met CUPS, maar nu
> de data dus... :-)
> Een text-only applicatie is al OK natuurlijk.
>
> Iemand?
>
> Groeten,
> Udo

Udo,

Ik gebruik zelf altijd kover. Erg eenvoudige applicatie, maar als je
plaatjes embed passen ze tenminste. Tekst kan ook. Info uit cddb ook.
rare is alleen dat je standaardinstellingen moet zetten voor de versie
(jewel, etc).

Tegenwoordig is er ook koverartist. Kan meer. Heb ik nog niet echt mee
gewerkt. En er is ook glabels, maar daar heb ik de gebruikelijke
ervaring mee als met andere gtk applicaties. Moeilijk, complex,
onduidelijk en Amerikaans (/rant).

In het verleden ook wel een s een contributie gehad waar templates in
Open Office zaten, maar dat kan ik niet meer vinden.

Peter