[linux] Re: Slots voor geheugens en smartcards

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Vr Mrt 23 15:30:18 CET 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> Volgens mij is vocht en electronische apparatuur een slecht combinatie.

Gewoon een lsusb geven, wellicht scsi emulatie regelen en het gaat
werken. Hier tenminste met een externe Sitecom multi-dinges lezer.

Ik zoek nog een moderne USB-lezer met SDHC ondersteuning; wie heeft de tip?