[linux] Nieuwe zelfstudiegroepen in Hengelo en Tilburg

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Mrt 25 00:44:11 CET 2007

Omdat dit allebei binnenkort plaatsvindt, en ik erg graag zie dat het
een goed begin wordt even meld ik dit ook even hier.

Er zijn deze maand nieuwe zelfstudiegroepen in oprichting in zowel
Hengelo als in Tilburg. Bij deze wilde ik een oproep doen voor mensen
die in de buurt wonen en 'ervarener' zijn om te kijken of ze een
bijdrage kunnen leveren. En nieuwelingen kunnen daar hun licht
natuurlijk verder opsteken.

De openingsbijeenkomst in Tilburg is op dinsdag 27 maart (20:00-22:00)
De openingsbijeenkomst in Hengelo is op zaterdag 31 maart (13:30-17:00).

Zie: http://www.nllgg.nl voor meer informatie

Peter Vollebregt
Secretaris NLLGG