[linux] Re: Interessante link over commercieel gebruik Linux

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Mrt 29 06:37:05 CEST 2007

Op di, 27-03-2007 te 19:53 +0200, schreef Hugo van der Kooij:

> Ik krijg heel wat berichten binnen met linkjes. En die wil je zeker niet
> volgen op een windows PC.
>
> Zou het dan wellicht niet te veel gevraagd zijn dat er verteld wordt
> waarom ik deze link dan anders zou behandelen?
>
> Of is moderne communicatie vervallen tot het doorsturen van URL's?

Sorry, ik liep hier tegenaan en moest meteen door. (Ik had hem trouwens
ook bekeken op een windows PC. Met alleen MIE6, dus voor iedere pagina
een apart window. Ik gebruik internet daar dus 'iets' anders als thuis
op mijn Linux pc.)
Het gaat er over dat ze bij paypal dus overal Linux voor gebruiken. Er
wordt beschreven hoe ze hierdoor vele voordelen hebben. Lagere kosten,
makkelijkere schaalbaarheid, een ontwikkelomgeving die gelijk is aan de
productie omgeving, geen downtime problemen, ...

Zal er in het vervolg rekening mee houden dat het verstandig is om meer
te sturen dan alleen een link. ;-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>