[linux] HW: Memory te heet?

Za Mrt 31 12:15:36 CEST 2007

Hoi,

Beetje off-topic wellicht. Maar ik ben een server aan het inrichten die
volgens mij niet lekker is. De plankjes geheugen worden namelijk vreselijk
heet. En dat heb ik nog niet eerder gezien in een server.

Iemand bekend met het fenomeen? (Als in: Ook al eerder gezien bij een
DOA bijvoorbeeld.)

Hugo.

PS: DOA = Dead On Arrival

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)